fredag

idag är det fredag och för mig innebär det jobb 15-20. ganska skön tid iaf. hinner hem lagom att varva ner för att sedan åka och jobba 8-18 på lördag.

gårdagen spenderade jag tillsammans med annso. blev en sväng på stan och det resulterade i att jag kom hem med en tröja från gina och ett par skor från din sko. lite stolt över mig själv att jag faktsikt lyckades stå emot att köpa 2 par skor eftersom de hade ett erbjudande som innebar att om man köpte 2 par skor skulle man få 100 kr rabatt. stod med båda skorna vid kassan och sen tänkte jag efter och insåg att jag inte behövde 3 par skor som är av samma sort, eftersom jag redan har ett par hemma. bra beslut tycker jag.

nu ska jag se till att få något i magen innan jag ska promenera till jobbet. ja ni läste rätt, promenera!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0