fräsch

då har man varit och jobbat då. eftersom det var 3 timmarskassa som stod på schemat så drog på mig min kortärmade jobbskjorta. dock ändrades planerna ganska snabbt och jag fick stå borta på mejeriavdelningen och plcoka juice. då ångrade jag att jag hade valt kortärmat. men det ändrades också väldigt snabbt eftersom det är sjukt tugnt att bära alla kartonger med juice och det hela slutade med att jag svettades som tusan istället. så kände att jag gjorde rätt som väntade med att duscha till efter jobbet idag.

så nu har jag slagit mig ner i soffan och känner mig riktigt ren och fräsch efter duschen. väntar på att pappa ska komma hem så man kan få lite mat i magen. spicy tror jag bestämt att det blir idag igen. men jag klagar inte! blev nummer 2 igår så funderar på att ta 13c idag. är ni avis? i know you are! hahah!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0