duktig

kännes mig lite duktig nu. promenerade hem från marcus för en stund sen och nu har jag precis fixat cykeln så jag kan cykla till jobbet idag. usch idag jobbar jag 15-18, tråkigaste tiden. först ska man vänta hela dagen på att jobba och samtidigt känns det som att man inte kan göra något eftersom man börjar 3. sen ska man bara jobba 3 timmar. men men, man får väl tänka på pengarna helt enkelt.

gårdagen blev att gå till tandläkaren klockan 9. helt meninslöst och jag blev bara irriterad. sedan satt jag i solen och väntade på amanda för att sedan gå på stan och lite senare kom rebecka och joina oss. blev inget köpt från min sida, om man bortser från lunch på spicy. dock blev man lite besviken på att de itne hade satt ut utemöblerna än. sen blev det inte en sväng utan två till systemet för att köpa alkohol till helgens festplaner. sen böev det jobb 15-20.

jag är taggad till ma inför lördagen. det kommer bli great! svårt att bli annat faktiskt. först blir det middag med sara och amanda. lite senare anslut annso, emma och rebecka. sen blir det förpärla för fulla muggar och sen rör vi oss mot rebeccas födelsedagsfest. mina favvo brudar, alkohol och partymusik, wihoooo!

puss!


hörde jag någon säga feeeest?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0