cykla

sitter hemma i marcus säng, trött som tusan är jag. dock ska jag kolla på big brother innan jag låter mig själv slumra in. är en sjysst kollega och ska plocka upp isabelle på vägen till jobbet imorgonbitti eftersom vi jobbar 7-15 båda två, tur för henne! hahah.

dagen idag har varit hyfsat slapp. gick upp vid 10, duschade och sen åt vi frukost. sen har jag städat lite i mitt rum inför morgonkvällen. sen blev det att cykla till jobbet och jobba 15-19. segt var det, men är ju röddag i dag som innebär dubbelt betalt så man ska väl icke klaga. efter jobbet cyklade jag hem till mamam och tog en snabbdusch och sen var jag en snäll vän och lämnade av lite spel hos annso och kp. sen rullade jag vidare hem till marcus för att få lite tacos i magen, mumma!

nu ska jag nog ta och hämta en päronsplitt att mumsa på innan big brother börjar.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0