chockad

jag är chockad! hur töntigt det än låter så är jag chockad över att rodney åkte ur big brtoehr med EN rösts skillnad :o var helt säker oå att madde skulle åka, men icke!

idag har jag iaf varit och ätit påskmat med släkten, fick påskägg också. jag hade ju bestämt att idag skulle jag äta godis om jag fick godis i mitt påskägg. så jag åt godis för första gången på 2 månder och vilken besvikelse det var. var typ inget gott godis i ägget och det som var gott var itne så gott som jag trodde. så det kommer antaligen inte vara svårt att inte äta godis nu igen. så det var väl egentligen bara possitivt.

idag var även min sista jobb dag av de 13 som var. så näsat vecka jobbar jag bara tisdag och lördag så då ska jag passa på att umgås med mina vänne och njuta av ledigheten.

igår var det som sagt fest. inte riktigt så kul soom jag hade förväntat mig. kom i säng vid 3 efter en kebabtallrik fårn kebabhuset och n promenad till annso och kp för att sedan få skjuts på marcus cykel hem. men jag hade iaf trevlig sällskap som gjorde kvällen mer lyckad. så puss på er!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0