balkonghäng

igår kom amanda och hängde med mig och marcus. vi satt ute på min balkong och spelade kort och åt jordgubbar med glass, mys! sen när klockan blev 11 gick marcus och la sig eftersom han skulle ha praktik idag. så då tog jag och amanda en sväng till max och hälsade på rebecka som jobbade och trök i oss en varsin hamburgare och lite glass på det! kom hem gen typ 20 över 1 och då var det sängen som gällde. idag var var jag väldigt trött kände jag. hade ställt klockan på 10 men slutade med att jag givk upp 11. skönt att det är lite molning idag faktiskt, för annars hade jag satt mig på balkongen och stekt innan jobbet. nu får kroppen en chans att återhämta sig från gårdagens solning. lite färg har man fått iaf och det röda har gått ner. kanske en gnutta röd i ansiktet men ingen fara.

just nu istter jag och glor på tv och försöker motivera mig för 3 timmars jobb, 15-18. wihoo..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0