träning

då var det lördag idag då, hurtig som jag är (eller inte) klev jag upp klockan 10 idag för att åka hem till mamma och lämna bilen, byta om och sedan traska ner till friskis&svettis och träna klockan 11.15
riktigt ambitiöst för att vara mig måste jag säga!
något som är ännu mer ambitiöst för att vara mig är att jag tränade SJÄLV!! jag hatar att träna ensam, men eftersom Amanda som skulle ha följt med kom på att hon hade golfavslutning hade jag ju inte så mycket att välja på. Antingen träna själv eller inte träna alls och jag kände att jag kan ju inte börja mesa mig när jag bara har tränat 1 gång hitills..

nu i efterhand så kan jag ju säga att det var inte ens i närheten av så kul som det var i tisdags när både amanda och pappa var där. sen blev man ju inte direkt ännu piggare på det när man upptäcker att Coop Forum har ringt 15 minuter innan passet var slut och att man därför antagligen har missat en chans att få jobba.
testade att ringa upp men såklart hade någon annan fått stanna kvar längre iställer för att jag skulle ha börjat tidigare ikväll. hon tyckte iaf att det var bra att jag ringde upp eftersom det visade att jag var intresserad, så ett litet plus till mig då.

just nu sitter jag och äter frukost efter träningen, ska ta och hoppa in i duschen alldelens strax så man är lite fräschare när man ska jobba sen 17-21.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0