tired

sjuk trött idag..
uppstigning klockan 7 för att sedan jobba 8-17. var trött heeeela dagen förrutom de sista 2 timmarna, mindre roligt måste jag säga. det enda positiva med det hela är att jag antagligen kommer somna tidigt ikväll och dt är ju bra för imorgon blir det jobb 8-17 igen.

börjar bli väldigt trött på alla människor som tror att man kan dra sitt medmerakort/bankkort innan första varan har skannats in i kassa.. visst, låter inte som värsta stora grejen men om det händer typ miljoner gånger om dagen så blir man aningen irriterad.. sara, du vet vad jag menar?
ett plus på dagen var iaf att jag blev tillfrågad om jag kunde jobba på måndag också, och eftersom jag inte har något liv så kunde jag ju såklart det. 8-18, money money!

idag kom ännu ett paket från h&m på posten, en tröja skickade jag tillbaka, ett linne behöll jag, en oversize tröja behöll jag och ett 3-pack trosor fick också stanna kvar hos mig! Roligt! sen kom räkningen från The Studio idag och även en inbetalning från facket, mindre roligt måste jag säga.

nu ska jag försöka göra något vettigt innan jag går och lägger mig. PUSS!


Kommentarer
Postat av: sara

HAHA JAG VET! fattar inte hur svårt det kan vara! rätt självklart att man måste påbörja ett nytt kvitto innan man kan börja dra kort och betala... men folk lär sig visst aldrig >.<

2010-10-14 @ 22:25:51
Postat av: Ronja

ja precis för annars skulle ju alla kunna få allas poäng om man skulle kunna dra kortet hur som helst liksom :/

2010-10-15 @ 21:33:58
Postat av: sara

ja precis, och det finns ju liksom inget att få poäng på innan man dragit in en vara!

2010-10-16 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0