sunday

skulle ha tränat klockan 10.30 imorse, men kände att jag varken hade lust eller ork så somnade om istället.
insåg att det här med att gå upp tidigt för att träna funkar nog bara 1 dag åt gången..

går kvällen blev iaf trevlig, först var det några sega timmar på jobbet. men med trevliga kollegor så går det ju bra ändå. sen var det bara att åka hem för att vänta på sara och rebecka som skulle komma.
det blev en massa godis, chips, läsk, glass och snack, trevligt!
sen vid elva tiden plockade vi upp marcus och åkte tillbaka hem till mig och kollade på brudens bäste man.

dagen idag har än så länge varit slapp, ska väl snart äta luch/middag innan jag ska åka och jobba 15-22.
sådär lagom rolig tid, men det är ju 100 % ob så det är väl bara att tacka för 14 timmars betalt istället för 7, wiho!
Har iaf planerat in vilka dagar jag och amanda ska träna nästa vecka, vilket blir tisdag, onsdag och söndag!

nästa veckas schema ser för stunden ut:
Måndag: slappa!
Tisdag: stockholm med Annso, mejlat min handledare på Af och berätta hur jobbsökandet går och sen träning!
Onsdag: Träning
Torsdag: jobba 8-17
Fredag: jobba 8-17, sen ut och äta med Pappa, Ann-Sofie och Marcus vid 7, halv åtta tiden
Lördag: jobba 12-18, sen på 50års fest för Marcus morbror
Söndag: Träning

Helt okej vecka, får se vad som fyller ut den lediga tiden :)

PUSS!



jag saknar handbollen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0