sober

måste först bara säga efter att jag precis läste Saras blogg där hon berättade att hon kände sig bakis hela dagen idag, har känt exakt likadant!
Konstigt, började med att jag vaknade och var jätte trött, hade ont i huvudet och var törstig och så har jag fortsatt att känna hela dagen.. hm... undra hur det kommer sig...

för övrigt så pratade vi om halloween (stavning?) igår och känner mig väldigt sugen på att gå på en maskerad där alla är utkläda. så nu kan jag knappt vänta tills dess!

just nu sitter jag i sängen med en jobbig pojkvän som gör allt för att störa mig i mitt skrivande.. han borde verkligen gå och lägga sig eftersom han ska upp tidigt imorgon! och ja, han sitter och läser det jag skriver.

skriver mer i morgon för er lyckliga få som läser, hahha! ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då var jag inte ensam iaf då! ;)

2010-10-11 @ 15:25:35
Postat av: Ronja

hahah nää ^^

2010-10-11 @ 17:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0