schema

kom hem från jobbet för cirkus 30 minuter sedan. helt slut!
jobbade 7-14 idag på charken, delin och köttet tillsammans med Roffe.
jag fick ansvaret för delin eftersom det innebär att man ska grilla kyckling och revben och det är väl det som är det "krångligaste" om man ska kalla det så.
gick kanon för att vara första gången utan hjälp, kom ihåg allt som skulle göra och det gick bra!
känns skönt att veta att man har kolla på det viktigaste!

nu väntar jag på att marcus ska komma och hämta mig för att åka hem till hans pappa och fira pernilla.
sen ska vi vara barnvakt och jag ska träna med amanda och pappa! sen kommer jag nog hamna i sängen tidigt ikväll!

igår efter jobbet åkte jag hem och hjälpte marcus packa ner sina grejer inför flytten som kasnke tog en halv timme. sen la jag mig och sov i 2 timmar, åt mat, kollade på biggest loser och sov igen. väldigt menningsfull dag..

fick förresten mitt schema idag, jobbar julafton.. och såklart har vi ändrat så vi ska ha öppet till 3.. kul, jobar 7-15 och jag är typ den enda som vill se kalle anka på julafton...
aja, får vara glad att jag inte jobbar nyårsafton eller nyårsdagen!
men jobbbar på min födelsedag!

aja, jag är glad iaf för har skrivit på kontrakt till den 30 januari och jag är vikarie!!

nu ska jag packa mina träningskläder! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0