puss

träningen var jobbig och tråkigt nog hann amanda inte hem så hon kunde inte följa med. men hade ju mammie med mig så var inte själv iaf! hon tyckte iaf att det var ganska kul så hon ville gärna följa med någon mer gång men att hon nog skulle behöva ett par dagar att vila upp sig, hahah!

just nu sitter jag och marcus vid varsin dator och är osociala, men jag har iaf varit lite duktig och bokat in nästa veckas träningsdagar med amanda!

veckan som kommer:
Måndag: jobba 8-18
Tisdag: möte med jobbcoachen kl 10.00, sedan träffa Annso och sen träna kl 19.30 Efter det ska jag och marcus försöka hitta på något mysit eftersom det är våran dag då. visseligen ingen speciell men ändå :)
Onsdag: Blodgivningen kl 8.15
Torsdag: jobba 17-22
Fredag: Träna 15.30
Lördag: jobba 10-16
Söndag jobba 10-14 och sen träna 16.00

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0