pinsamt

kom nyss hem från jobbet. en ganska skön kväll faktiskt, jobbade med Christoffer och vi hade hand om charken, delin och köttet. är det inte töntigt att man tycker att det är mer pinsamt att fråga någon som är jämnårig om hjälp än någon som är vuxen? jo, det tycker jag men ändå är jag en sån som drar mig för att fråga.
men när jag väl bad honom berätta om vad man var tvungen att göra på kvällen när man jobbar på färskvaror. han svarade och inte var det pinsamt egentligen, hahah!

nu väntar jag på att grey´s ska ta slut så jag kan kolla på inspelningen av det!

imorgon blir det en lugn dag, skulle kanske ha träffat annso på dagen men hon var tvungen att jobba! så tar mig en lång sovmorgon för att sedan åka och jobba 15-21!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0