money money money

idag kom lönespecen och gud vad glad jag blev när jag öppnade den, förväntade mig en okej lön som var lite sämre än de senaste. men det var min bästa lön någonsing! känns jävligt bra, eftersom jag har en del utgifter den här månden som iatt betala bilderna från The Studio och flera leveranser från h&m..

idag hämtade jag marcus från jobbet när han slutade och släppte av honom hemma hos sig. sen åkte jag till stan för att köpa ett par jeans och lite andra grejer. hittade dock inga jeans som jag ville ha så gick till honom för att leta efter en BH istället men hittade ingen som jag gillade, men köpte  lite hårspray, deo och 3 nagellack istället så var ju inte en helt värdelös sväng på stan. invigde även ett par av mina nya skor, sköna men känner dock att jag kommer få ett skavsår på vänsterhäl. men vad gör det, de var ju snygga, hahha ^^

känner iaf av att jag tog i ordenligt på träningen igår, ingen direkt träningsvärk men känner mig ganska stum och stel i benen. känns riktigt bra faktiskt. köpte dessutom ett årskort där igår, så nu är jag fast! tycker för övrigt att det är stört att man måste betala full årsavgift för 2010 och 2011... är ju cirkus 3 månder kvar av året liksom, snålt av dem tycker jag.

skulle ha tränat med amanda ikväll, men lilla idis är sjuk så ska hoppa in och jobba för henne ikväll klockan 17-21. men innan ska jag vara lite snäll mot mor och slänga in första tvätten i maskinerna klockan 4. sen är det dessutom Grey´s ikväll, veckans höjdpunkt när det gäller tv-tittande! tyvärr missar jag början så blir att spela in skiten och kolla på det när programmet är slut!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0