jobba

har precis slängt iväg en arbetsansökan, duktigt tycker jag eftersom klockan ändå är halv 10.
okej om jag ska vara ärlig så är det väl tack vara Ann, det var hon som rekommenderade mig att söka det.
hon och jag har liksom blivit varandras "jag ska hjälpa henne med jobb"-vän. tex om någon skulle fråga om jag kan jobba åt dem och jag inte kan så säger jag att de ska höra med Ann istället, när de lägger ut tider på fastpool så berättar jag det för Ann och om vi vet något jobb som idag då, så föreslår vi det för den andra. självklar så får man ju tillbaka om man hjälper någotn annan så det funkar ju bra.

idag har jag iaf jobbat, as trött idag med. skulle jobba 8-17 men sen var det någon som inte kom så då behövde de någon som kunde jobba hennes tid 17-21. jag skulle ut och äta halv 8 men kunde iaf ställa upp och jobba till 19. sen blev det att skynda sig hem och byta om och gå och äta med pappa, ann-sofie och marcus. så nu är jag äntligen hemma för dagen.

tråkigt nog så missade jag första delen av kvällens idol, så ska vänta till programmet är slut så jag kan se det på tv4 play!

nu ska jag åter gå till min godis påse och kanske ta mig ett varmt skönt och avslappnande bad!
och imorgon är det upp och jobba 12-18 för att sedan åka direkt till marcus morbrors 50-års fest.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0