Í´m back!

Jaha då var man här igen då..
Har haft ett litet sug efter att börja blogg igen så jag tar och gör ett försök!

Dagen började med att man blir väckt av Coop Forum som ringer klockan 10, men man ska väl inte klaga egentligen. Hellre att de ringer och väcker än för att fråga om man kan jobba än att det inte ringer och man ligger och sover bort hela dagarna.
Efter väckningen var det ju självklart omöjligt att somna om så gick upp och gjorde mig i ordning och "laddade" inför mötet med jobbcoachen på arbetsförmedlingen klockan 14.00.
Det mötet var väl i stortsätt det enda vettiga jag har gjort idag.. eller jag skrev ju faktiskt om mitt CV som jag fick i "läxa" av coachen också. hahah!

Kvällen har iaf bestått av att glo på Grey´s anatomy som började idag, LIIIIKE!!
nu kan man knappt vänta till nästa vecka :)

imorgon blir det jobb för hela slanten 10-20!

ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

VÄLKOMMEN ÄLSKLING :D

2010-10-06 @ 23:06:31
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: Ronja

tack babe! :D

2010-10-06 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0