i love you

imorse var jag på mitt andra jobbcoach möte, vi gick igenom mitt cv och personliga brev. cv:t var bra, var bara några "snyggfaktorer" som behövde ändras och personliga brevet hade bra innehåll men behövde omformuleras och lägga till lite mer om min personlighet. har iaf fixat de ikväll och sen hade jag ju i "läxa" att söka minst 4 jobb till näst möte, har sökt 2 stycken ikväll. (Y)

efter mötet drog jag hem till annso och umgicks. hon hade ont i hela kroppen och jag av aptrött så vi satte oss i soffan och glodde på tv och pratade, trevligt!

 sen gick jag och bokade ny tandläkar tid, är väl typ 10 besöket minst det här året?
ska dit 11.10 på torsdag iaf, så när jag väl hade bokat tid så skyndade jag mig hem och la mig otillgänglig i fastpool mellan 10.00-12.30. tror ni inte Coop ringer en halvtimme efter och frågar om jag orkar jobba 7-10 sen gå till tandläkaren och sen komma tillbaka och jobba 17-22 som var min egentliga tid? hahha, de är ju otrolig. men klart jag sa ja!

just nu har jag precis ätit och sitter och väntar på att klockan ska bli 19.30 så träningen börjar så man kan få det överstökat för är verkligen inte sugen på träning idag!

puss!


1 år och 9 månader idag, älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0