hungrig

trött och hungrig efter dagens 10 timmar långa arbetspass.
gick dock förvånadsvärt fort måste jag säga, allt flöt på och det fanns vettiga saker att göra.
hade tråkigt nog ingen matlåda med mig så tänkte köpa en french hot dog och så skulle jag testa med chilidresing, fy fan vad mycket hon hade i och inte fan var det gott. så korven hamnade i sopptunnan, så inte konstigt att man är hungrig.

har dessutom ingen orka att laga någon mat och ingen ork att gå och köpa typ en pizza heller. så jag åt mackor men är fan lika hungirg.. buhu!

ikväll blir det top modell och sedan biggest loser sverige på tv4play!
sen blir det nog att gå och lägga sig skapligt för imrogon ska jag till arbetsförmedlingen klockan 10!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0