happy

idag är jag glad glad glad och trött trött trött!!

var inte så kul att gå upp 6.00 imorsen, skit trött och sen blev jag tjurig för det också.
kommer ut och ser att det inte är någon frost på bilarna på parkeringen men sen när jag kommer till min bil så är det ju såklart det... inga vantar hade jag och det var apkallt! när jag väl hade skrapat klart var det dags att rulla till jobbet i en jätte kall bil som hann bli varm lagom till jag var framme på jobbet.. irriterande!

sen är det bara att plocka 30-pack kronljus som väger ett ton med Carina och självklart tappar jag ett paket på mig själv som dödade mitt ben och jag anatgligen kommer ha blåmärke ifrån imorgon.
efter en stund kommer Anki och Ann-karin förbi.
Anna-karin: skulle du vilja jobba på maten?
Jag: ja det skulle jag väll kunna göra. (fast tänke att jag hade egentligen ingen lust att jobba ännu längre dubbelpass idag)
AK: okej, då får du typ grilla kyckling, baka bröd och så?
R: ja så länge någon visar mig hur man gör så ska det väl gå bra.
AK: okej va bra, då går vi och pratar lite mer med Patrik så återkommer vi! Inte för att vi inte vill ha dig på spal alltså!
där insåg jag att de faktiskt menade att jag kanske skulle börja jobba på matavdelningen hela tiden och sluta på spal. lite senare kommer Anna-Karin ut med ett schema som var mitt nya preliminära schema, kan ju säga att det såg 100 gånger bättre ut än det jag har med mycket fler jobbdagar! Sen kom Patrik (han är en av cheferna på maten) och pratade mig och berättade att jag ska få komma och lära mig hur det fungerar på måndag och tisdag 7-14. om jag inte minns fel så kommer mitt schema,som jag inte fick idag, vara ända fram till vecka 4!
jag är glad glad glad!! hahah, är as glad fast det är ju fortfarande inget heltidsjobb men verkar bli mycket mer tider iaf!!

det enda negativa är väl att jag inte vet om jag jobbar nästa helg när vi har planerat massor med saker och känns inte som att jag kan börja med att byta bort massa nya tider heller, när jag fick den här kanon chansen. så får väl hoppas på att om jag jobbar att det är bra tider och om det är halv bra tider får man väl köra på med vara nykter iaf!

snart ska jagf kila till jobbet igen, puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

du skulle bara våga jobba nästa helg....

2010-10-21 @ 16:19:11
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: sara

haha jag fick också jobbtider nästa helg :o

2010-10-22 @ 08:20:24
Postat av: amanda

ni är ondaaaaaaaaa....

2010-10-22 @ 19:31:29
URL: http://amandaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0