dead..

jag är totalt död!
trött som tusan, irriterad och har värkande vader...

har jobba idag, 10-20. traskat omkring med en hälsena som har gjort så ont så jag har haltat runt..
plockat upp en massa böcker, kändes som att de aldrig tog slut. och vet ni vad det bästa är?
att jag ska fortsätta att plocka upp böcker imorgon, fixa och städa så man ser vad det är för miljontals böcker vi har. just nu känns det inte så jävla lockande, men när jag väl är där så vet jag att jag ändå kommer tycka att det är helt okej.

så imorgon blir det först jobb 10-18, sedan blir det hem och laga lite mat innan jag landar hemma hos fröken berglund för lite fredagsmys!

just det, tränade för första gångern på aaaaaasss länge i tisdag, hade ingen träningsvärk igår och idag har jag bara benen varit lite "trötta" inget mer. så på lördag och söndag blir det att ta i ännu hårdare så det känns att man har ansträngt sig!

aja, nu ska jag ta och krypa ner i sängen för imorgon är det uppstigning klockan 8.45!
just det, kom precis på att det är fredag imorgon vilket innebär... GRATIS FRUKOST PÅ JOBBET!!
nu känns det redan lite lättare att gå upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0