blood

idag har amanda hjälpt mig att fixa min blogg, visst blev det snyggt?
jag stog för bilderna och amanda för fixandet, bra teamwork!

idag följde iaf amanda och marcus med mig till blodgivningen 8.15, tidigt!
jag lämnade lite blod och valde ett rödvinsglas som gåva, så ska väl börja samla på dem. de var ganska fina även om det kan vara svårt att tro eftersom man fick de från blodgivningen, men så är det!
sen lyckades jag övertyga amanda om att bki blodgivare så hon gav blodprov och väntar nu på svar om hon får börja ge. bara för att jag lyckades värva henne så fick vi en varsin biobiljett, inte illa!

sen så har vi åkte och köpt en extern-hårddisk till marcus och kom fram till att jag ska köpa en till mig imorgon.
de hade extra pris så varför inte slå till?! slipper man sega datorn och samtidigt kan man ha massa extra musik, bilder och andra saker!

just nu sitter jag, amanda och marcus hemma hos mig med en varsin dator framför oss. vi väntar på att klockan ska bli närmare nio så vi kan dra oss ner till royal oak och möta upp några andra. skulle egentligen bli en filmkväll men eftersom simon fyller år om ett par dagar och ska åka till egypten på söndag så ville han gärna gå till royal så då blev det så!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0