Basilica

idag var ännu en lugn dag fram till jobbet. blev lunch på tuna park med Marcus innan jobbet, mys!

sen blev det jobba 15-21. inte stod jag med på boss-schemat (där det står vart i butiken man ska vara) men jag stod med på kassakortet, visseligen förstod jag att jag skulle vara på färskvaror som vanligt. men man blir ju ändå lite förvirrad.
sen var det jag och Daniel som skulle jobba tillsammans, jag skulle sluta 9 och han 10. han hade aldrig varit på färskvaror och jag har aldrig stängt på färskvaror... hm.. då undrar man hur de tänkte där?
så då skulle jag försöka tala om för daniel vad han var tvungen att göra, fast jag inte ens hade gjort en del saker själv. gud va glad jag är att jag frågade Christoffer igår om vad man skulle göra om man stängde. så hoppas att daniel hann med och kom ihåg allt han skulle göra, så han slipper få någon sur tant eller gubbe efter sig imorgon för att han glömt plocka fram bakeoff-brödet eller något liknande.

puss!



Marcus på Basilica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0