20

det är 12 veckor kvar tills jag fyller 20. vad ska man hitta på då da är ju frågan?
skulle vilja ha en riktig fest men samtidigt känner jag att jag inte orkar fixa det eller hålla ordning när dte väl är dags. hade ju partaj när jag fyllde 18 och det var ju skoj, men hade en massa ångest för att folk inte skulle komma, för att musiken inte skulle funka eller för att det skulle komma en massa oinbjudna så det skulle bli en massa problem för det.

annars kan man ju bara totalt skita i att fira över huvudtaget för då slipper man alla förberedelser och så, men egentligen hur kul är det? ja får väl se vad som händer, just nu är en överraskningsfest väldigt välkomnad!
men men, får väl se hur det blir..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0