sladd

har precis kommit hem efter att ha skjutsat pappa fram och tillbaka till arlanda.
vi startade klockan 04.45 och jag kom hem 08.30..
hatar förörigt gpser just nu, som att det inte är tråkigt nog att åka själv tillbaka från arlanda halv 7 på morgonen så visade gps såklart att jag skulle svänga av på en väg som inte fanns...
så fick försöka hitta någon stanns att vända, på en motorväg?!
sen så hittade den såklart ingen ny "rutt" heller, skit irriterande.
men tillslut lyckades jag vända och komma tillbaka något sånär och då hittade den en rutt.
men inte var de roliga över för det..
körde om en lastbil på motorvägen och får sladd, bilen vinglar fram och tillbaka och halvt vrider sig åt sidan.
jag ser hur baken på bilen närmar sig räcket och tänker att nu jävlar kommer det smälla..
men sen glider den åt andra hållet så motorhuven är på väg in i lastbilen i stället.
den fortsatte att glida omkring men tillslut rättade den upp sig.
vad glad jag är att jag inte försökte bromsa eller något sånt då hade jag säkert åkt in i räcket.

ikväll ska vi kolla på lägenhet, kul!

köpte förövrig årets första julklapp igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0