skynda fynda!

just nu skulle jag egentligen befinna mig på en spiningscykel nere på friskis&svettis, men kände bara att jag inte orkade idag.. är jätte trött, hungrig och fryser. har varit hemma i cirkus en timme och håller fortfarande på att samla kraft för att hoppa in i duschen. en blir nästa fråga, vad fan ska jag äta?

har dessutom skickat ett mejl till någon snubbe angående en lägenhet som marcus och jag vill kolla på, den var billig och hade ett helt okej läge.
så hoppas att människan svarar och att det känns kalas bra när vi kommer dit och att den inte är allt för skruttig!
dock så har vi inte så mycket pengar som vi trodde att vi skulle ha men vi har suttit och räknat lite och de borde gå bra iaf! aja, det är väl bara att vänta och se!

idag har jag förövrig jobbat 7-16, var på mejeri. så stod i en kyl större delen av dagen, burr säger jag bara!
sen har jag lärt mig att fixa pant-automaterna, så var ju en bra dag iaf.

nu ska jag försöka ta mig samman och hoppas in i duschen så jag kan knypa ner under ett varmt täcke i kväll och kolla på grey´s klockan 9, love!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0