skit dag

trött trött trött... känns som det är det enda jag prata om? men ja, jag är helt enkelt trött jämt!
håller iaf tummarna för att det ska bli bättre nu när jag har fått mina brillor :)

förövrig så har dagen sugit hårt. trött (som vanligt) när jag vaknade imorse, sen skulle jag skjutsa mamma till jobbet och släppa av marcus på tågstationen för att sedan åka till mitt eget jobb. tappade hur mycket grejer som helst idag, eller de ramlade av trucken. trucken var full med papperskassar i botten och hund- och kattmat ovanpå och detta resulterade i att lasser lutade. men jag tänkte att det satt fast ganska stadigt ändå med all plast och så. men sen börjar det tippa och jag tänker att jag sak dra lite snabbt så allt inte välter på en hylla med läsk så allt det rasar i. jag tar i och mina foppatofflor glider och det slutar med att både jag och lasser ramlar på golvet. så raffsade ihop all djurmar och lät kassarna ligga på golvet. sen började aööt gå fel, en hundmatspåse var sönder och hamnade massor med hundmat på golvet. jag lyckades paja min klocka. sen skulle jag köra in alla påsar på lagret och då glider de ur sina "hållare" så de sprider sig ännu mer, sen lyckas jag få upp dem på trucken och kör in dem på lagret. sen ska jag hitta något att lägga dem på och under tiden ramlar alla kassar igen och ligger över hela golvet.. ja, jag är glad att allt detta hände sista timmen innan jag skulle gå hem. för var ganska förbannad efter allt det där.

sen tog jag en dusch när jag kom hem och hörde att mobilen ringde men tänkte att det var annso som ringde för hade ringt henne en halv timme tidigare. så då kunde hon vänta 5 minuter, så då fortsatte jag duscha eftersom jag hade massor med balsam i håret och sen när jag kommer ur duschen så var det ju såklart coop..
vet inte om jag är glad eller ledsen egentligen, stör mig mest på att de inte kunde ringa igen 5 mnuter senare. men men..

som sagt är jag trött som tusan och när marcus kommer hem ska vi åka till honom och äta och sen kommer jag väl somna senast 10. för imorgon är det upp med tuppen igen för början 7 då med!

puss puss!


Kommentarer
Postat av: ribex

usch det där lät inge kul du! kämpa på gumsan :) <3

2010-11-20 @ 02:37:29
Postat av: Ida

fin bild :)

2010-11-20 @ 03:07:44
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: ronja

tackar :)

2010-11-20 @ 14:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0