kolonial

har precis skickat in mitt cv och personliga brev till min jobbcoach för sista gången.
vi bestämde att vi inte behövde boka något nytt möte utan att hon bara ska fortsätta att matcha mig mot de "interna jobben" och ringa och höra om jag är intresserad.
idag tränade vi på intervju och det gick bra. fick några tips och så. sen så berättade hon att hon hade matchat mig mot 3 jobb, så nu är det väl bara att vänta och se om någon ringer. för sen har jag ju sökt jobb själv också.

sen gick jag till optikern och fixade till så mina brillor sitter bättre fast på näsan. sen gick jag till handelskontor på fristadstoget och pratade om alla mina räkningar jag hade fått, såklart så var det ju en jag inte skulle betala. så nu är det löst iaf, nu måste jag bara ringa folksam, men det får bli på fredag tror jag.
just nu ska jag bara ta det lugnt fram tills det är dags att jobba 16-21. sen är det hem till marcus och sova för att sedan jobba 7-17 imorgon, wiho..

de satte förövrigt upp julgranen i rondellen här utanför, så nu är det snart jul helt klart!
mötte förresten amanda på vägen till arbetsförmedlingen, hur stor är chansen liksom?
hon skulle också på något möte som var fixat av arbetsförmedlingen.

igår jobbade jag, var på kolonial och jobbade ihop med Dijana hela dagen. jobbade 7-15 och tiden bara flög iväg, skönt! sen åkte jag till annso och umgicks med henne, vi åkte och köpte lite grejer som de ska ha till sina kissar när de kommer om cirkus en månad, roligt! sen blev det träning 19.30, var såååå otaggad.. men tog mig igenom det, hade piss ont i magen dessutom och det gjorde inte saken bättre. sen blev det hem och äta och sedan krypa ner i sängen och kolla på film.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0