intervju

har idag varit på min livsförsta arbetsintervju, gick ävl helt okej.
dock var det bara 16%, 16 jävla töntiga procent.. är ju ingenting, men aja.. bättre än ingenting iaf.
sen kom jag ju på att jag måste kolla med coop om det är okej att jobba på elgiganten samtidigt som coop.
såklart var det inte det eftersom vi konkurer med elgiganten eftersom vi båda har elaparater..
så nu hoppas jag nästan att elgiganten inte ringer på måndag så jag slipper tacka nej till dem.

dagen förövrig var allmänt konstig. kom till jobbet, trött som vanligt. stod inte med på boss-schemat fast jag hade fått tiden på mitt schema. sen visste inte chefen vart jag skulle vara eftersom alla på färskvaror redan jobbade.. så han sa att jag kunde ju jobba på kolonial idag och sen fick jag ett kassapass som var någon annans egetnligen. så idag har jag jobbat helt i nödan och varit överflödig.

ingen träning blev det heller pga av arbetsintervjun, så nu ska jag äta och sen hem till marcus mamma och hjälpa till att flytta lite och moffa godis. sen imorgon väntar en dag med jobb 8-18 och sen partaj på kvällen, maskerad dessutom, me like!



Så här känner jag mig just nu!


Kommentarer
Postat av: amanda

känner du dig som en apa :)?<3

2010-11-05 @ 18:11:04
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: amanda

:D

2010-11-05 @ 18:11:33
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

nej som dig set du väl ? ;) störd alltså! ;) hahha! <3

2010-11-08 @ 11:09:37
URL: http://ronjaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0