helg

sitter här och väntar på att elgiganten ska ringa eller inte ringa? vet inte riktigt vad jag vill egentligen, om de ringer vet jag ju att jag lyckades på intervjun men måste tacka nej. om de inte ringer vet jag att det gick dålig på intervjun men slippet tacka nej..


i lördags blev det jobb 8-18, sen skynda mig hem och byta om och så för att sedan åka på maskerad/inflyttningsfest hos madde och hennes pojkvän. det var en trevlig och lyckad kväll.
jag och mina 2 brudar som jag hängde med fick nog lite för mycket av det goda även om kvällen ändå slutade lyckat för min egen del fast jag kanske borde ha blivit så full som jag inte ens kan minnas att jag någonsin har varit när jag skulle jobba 11-19 dagen efter. mådde illa och kände mig fortfarande full när jag åkte till jobbet, men överlevde dagen utan några pinsamma olyckor!
sen väntades god middag och sen stupade jag i säng vid 10 och sov som en stock ända tills marcus skulle åka till jobbet vid kvar i 8 imorse.

skulle egentligen ha träffat annso idag men hon var tvungen att jobba, attans!
så idag blir det väl bara att ta det lugnt fram till halv 4 då jag ska ta bussen till jobbet för att jobba 16-19.
jag som egentligen hade sätt fram emot att vara ledig. idag blir den 6e arbetsdagen i rad.
men imorgon är jag ledig om de inte nu får försig något annat. och imorgon ska jag inte göra ett piss förrutom att träna på kvällen!


pirat, djävul och polis, snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0