glasögonorm

har gått och försökt förtränga att jag har börjat se sämre. men idag tog jag mig i kragen och gick till optikern.
så nu är det bekräftat, jag är närsynt och har beställt glasögon.. fyfan..
alla bågar var fula och såg konstiga ut på mig, men bestämde mig för 2 par tillslut. ett par vanliga och ett par solglasögon eftersom man fick 2 för priset av 1. 1850 tror jag det gick på, kul.. inget jag vill ha och ändå måste man ha det eller linser.. blä! så nästa vecka skulle jag komma och hämta mina "älsklingar", hoppas att jag kan börja gilla dem.

nu har jag iaf huvudvärk och är trött efter att ha jobbat 16-21, nu ska jag kolla på mitt inspelade grey´s.

puss

Kommentarer
Postat av: amanda

du passar säkert asbra i glasögon :) tänk på mig istället, jag passar inte alls i dom, och jag har haft det i halva mitt liv! rebecka tyckte jagvar ful när jag var liten :( eller som hon säger det: "gullig", samtidigt som hon skrattar... which equals ful!

2010-11-11 @ 22:01:58
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

men mina ögon sitter så tätt ihopa så blri värsta tomrummet ut till kinden :(

2010-11-13 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0