flytta

imorse traskade jag klockan 10 från marcus för att vara på arbetsfördelningen 11, fråga mig inte jag gick så himla tidigt för det undrade jag med när jag var där 35 minuter för tidigt...
hon gillade iaf mitt CV och personliga brev, bara någon grej att fixa till på personliga brevet sen så är det kanon!
bestämde även att vi ska ha en låtsas arbetsintervju nästa gång jag ska ditt. kommer bli intressant med tanke på att jag inte kommer kunna vara seriös, men fåt väl försöka iaf!

sen blev det lunch på kebab huset med amanda och just nu sitter vi med varsin dator och hon fixar med en hemsida och jag bidrar med lite tankar och ord lite då och då och hon kör på den kreativa sidan!

pratas även mycket om att flytta hemifrån och jag vill vill vill!!
håller tummarna för att marcus får det här jobbet för isf kör vi. letar lägenhet och försöker flytta kanske i början av februari, hoppas hoppas hoppas!!


Visst ser vi kära ut? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0