äntligen helg!

nu är jag äntligen ledig efter 11 fucking arbetsdagar i rad! tackar för att lönespecen kom igår och gjorde mig glad så jag orkade med den här dagen! ser nu fram emot ett par lugna sköna dagar dessa två dagar jag är ledig, för sen blir det 6 dagars jobb igen. dock vågar jag inte vara för positiv över min ledighet för känns som att de komemr ringa om jag är för glad, hhaha! så var det iaf i måndags när jag egentligen skulle ha varit ledig!

för övrig har dagen sugit. började med att jag vaknade halv 6 och var as kissnödig men tänkte att jag kunde somna om efter som jag skulle gå upp 6. sen vaknar jag av att pappa skickar sms och skriver: jag är utanför. GAAH! mobil helvetet har inte ring och klockan är halv 7 och jag börjar 7! flög upp ur sängen och leta reda på alla kläder och sprang fram och tillbaka mellan sovrummet och badrummet, kom iaf i tid men var skapligt irriterad eftersom jag kollade att jag hade ställt klockan typ 5 gånger igår och nu var den avstäng och inte fan hade jag stäng av den. sen envisades massor med saker att ramla av min truck flera gånger idag på jobbet och det var as mycket folk så jag gick sätta mig i en extra kassa där vågbandet var sönder. så mitten bandet rullade inte så jag fick dra alla grejer. suck!

nu är jag iaf hemma och har tagit en lång välbehövlig dusch! sen skrev jag en uppföljning och mejlade till min handledare och nu slappar jag innan jag ska njuta av en kväll med trevlig sällskap!

just det, glömde nästan att berätta om hur mycket jag älskar facket.
fick en räkning för cirkus en månad sen som jag betalade och det stod att den skulle vara betald senaste 28/11 och gällde november. förra veckan fck jag en ny på ett annat belopp med skulle vara betald samma dag och gällde novermber. sen den här veckan fick jag ännu en ny på ett annat belopp som skulle vara betaöad samma dag och gällde för november. sen igår fick jag en ny räkning med ett fjärde belopp och det står att jahg inte har betalt min medlemsavgift för oktober, men inte fan har jag fått någon för oktober och ingen med samma belopp som det står på den nya. blir sjukt irritera och försökte ringa men så klart hade de stängt 1 igår och jag slutade 4, suck. hata krångel med räkningar!! så får väl ringa på måndag ochs skälla på dem.

puss!

ps, jag är trött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0