tjejmiddag

så var denna dag över då. gick upp vid halv 12 idag, gick ner på stan med marcus som skulle kolla på en skidjacka. sen blev det jobb 16-21. så var det slut på den här dagen.

igår var jag på ming med amanda, rebecka och sara. trevligt var det, speciellt när vi inte hinner träffas så ofta allihoppa nu för tiden. blev mycket prat om nyår och nu är väl det mesta bestämmt iaf, skönt.

imorgon skulle jag ha handlat med amanda och rebecka, men såklart ringde jobbet så nu jobbar jag 7-17 istället för 17-22. är ju faktiskt en skönare tid egentligen, men hade velat följa med och handla. får väl hoppas att amanda och rebecka kommer till coop och handlar av mig. kooooommmmm!!!

sen blir det att vara taxi åt far med fru. snälla jag!

nu ska jag ta bort mitt nagellack och fundera på vad jag ska ha för färg på nyår, hmm...

puss


Väldigt snygg bild med solen i ögonen och allt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0