sjuk ?

idag har jag jobbat 9-18, typ längsta dagen ever!
inte egentligen, men det kändes så. kan bero på att jag håller på att bli sjuk.
huvudvärk, halsen full med blåser och en aning feber, då är det inte så konstigt att dagen var seg som tusan!
fick en förfrågan om jag ville jobba imorgon kväll av en på jobbet, men tackade nej. dels för att jag är sjuk och dels för att jag sak träffa massa mysiga vänner imorgon :)

först ska jag träffa sara och rebecka på stan och sen när annso slutar vid 4 ska jag träffa henne, nice!

nu ska jag sätta mig i soffan och mys med marcus som också är lite krasslig. sen blir det grey´s klockan 9 och efter det vlir dte nog sängen ganska tidigt.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0