partaj

har precis målat naglarna och nu sitter jag och smuttar på en kopp te.
ska aldelens strax ta och börja göra mig i ordning inför kvällen. ska vara hemma hos annso och kp vid 6 ungefär för att lite senare äta middag tillsammans. sen blir det förpärla och sen utgång. sksa bli riktigt roligt. ikväll kör vi fullt ös, medvetslös! eller kasnke inte riktigt men nästan. sen ska jag nog vara nykter fram till nyår, så jag har något att se fram emot! visseligen hade jag endå inte hunnit med att partaj innan iaf pga av allt jobb och jul, hahah!

idag har jag iaf jobbat 7-15, var på charken. och när jag skulle gå och köpa mig en macka till frukosten lyckades jag bryta av mitt coop kort. tog inte ens i och dessutom gick den av på fel ledd? (om man kan kallla den andr rätt) alltså vågrätt istället för diagonalt. så nu har jag magnetremsan försig och kortsiffrorna för sig (Y) men har iaf beställt ett nytt, så är väl bar att vänta på det.

för övrigt blir jag sjukt irriterad över alla kunder som ska prata med en samtidigt som man har hand om en annan kund som försöker betala. snacka om att tro att hela världen kretsar kring en själv...

idol-final igår då, vad ska man säga..
var ju ganska säker på att jay skull vinna. hejade inte på någon av dem egentligen men minnah var faktiskt väldigt bra igår och vinnarlåten kändes verkligen mer som en minnah-låt än en jay-låt... men aja, grattis till honom!

nu ska jag iaf börja fixa mig för kvällen.

puss!


Kommentarer
Postat av: sara

men hallå man kan ju inte vara nykter på juldagen :o det är ju liksom den dagen ALLA går ut!! :)

2010-12-12 @ 00:17:27
Postat av: ronja

haha, en annan brukar fira jul då så har inte blivit något sådant för mig ;)

2010-12-12 @ 16:23:56
Postat av: sara

Just det! Men man kan ju gå ut hyfsat sent ;) haha

2010-12-13 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0