omtyckt

jobbet ringde precis..
Stefan: hej, det är stefan. vad gör du?
Jag: hej! jag skulle precis borsta tänderna.
S: jaha, jag trodde du skulle jobba idag?
J: jasså?
S: ja det står här på schemat att du skulle jobba 7-14
J: jasså? på mitt schema står det att jag är ledig.
S: jaha, konstigt. då måste patrik ha gjort fel då. anna-karin saknade dig eftersom du skulle sitta i kassan nu. konstigt att ingen saknade dig tidigare eftersom du skulle vara på färskvaror på morgonen och sen på kolonial.
J: ja det var ju konstigt..
S: aja, det är ju inte så mycket att göra åt. det är ju ingen ide att du kommer nu, vi får försöka lösa det ändå.
men du kan väl ta med ditt schema om du jobbar på måndag så vi kan kolla så det inte är något mer fel någonstans
J: javisst, det kan jag göra. blev lite orolig där ett tag att det var jag som hade gjort fel, hahah

jadu, man måste ju vara väldigt omtyckt på jobbet om ingen märker att man saknar förrens 4 timmar senare pga att man skulle sitta i kassan..
men ja, det är ju lite omväxlig från det vanliga, att jag kommer dit och inte står med. nu stod jag med men var inte där, ja man blir ju lite smått irriterad faktiskt..

men men.. idag ska jag iaf gå på stan med amanda. jag har en julklapp och en present kvar att hitta och hon har alla sina julklappar kvar om jag inte har fel? eftersom hon ska tillbaka till spanien på söndag så är det ju lite småbrådis. hehe.
hoppas på mycket shopping lycka idag!

sen ikväll blir det hem till annso och kp och kolla på idolfinalen, sen blir det bums i säng eftersom jag sak jobba 7-15 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0