Olle

var inne på H&Ms hemsida och klickade in mig på deras rea. slutade med att jag beställde en transparant blus, en jeans skjorta och ett par trosor. hihi! väntar förövrig på mina leggins som jag beställde i slutet av sommaren och sen även en t-shirt till marcus. allt ska levereras vecka 51, håller tummarna för att allt är fint och sitter bra!

snart ska jag sätta mig i soffan och glor på idol med en påse godis och lite julmust,  jag håller tummarna för Olle!

väntar även på att blåsorna och huvudvärken ska gå över, tror iaf inte att jag har haft någon feber idag så det är vi glada för. men de där jävla blåserna tar död på mig alltså, försvinn för tusan!

fixade även klart min/mina presenter till annso idag, så ska väl slå in dem nu.
men sen är den stora frågan om hon ska få dem på söndag när jag och marcus ska dit och käka tårta med hennes släkt eller om hon ska få dem helgen efter när vi ska fira henne med partaj? mja.. svår fråga.. men marcus och jag har nog klurat ut en lösning faktiskt.

PUSS!



Heja heja heja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0