nyårsafton

hann inte med att Blogg igår, så får väl berätta alltså intressant idag istället ;) först Blev det jobb 7-17. amanda, rebecka och marcus kom förbi på min lunchrast och handlade, så nu hoppas vi att vi har allt! sen på kvällen agerade jag taxi åt pappa, ann-sofie och deras vänner. skjutsade hem dem vid 3 men fick åka två gånger så klockan var 4 när jag hämtade pappa och ann-sofie som var sist. då svängde vi förbi mcdonalds, klockan halv 5 på natten.. var väl hemma 5 och var inte trött så kollade på film och somnade 6, haha! så idag gick jag upp 1 för att duscha och städa. nu väntar jag på att amanda och sara ska komma klockan 5 och rebecka vid 7 eftersom hon jobbar. sen blir det party hela natten! Wiho! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0