lussebullar

väntar på att mina lussebullar ska jäsa så jag kan stoppa in dem i ugnen. hihi!
är inte så jätte förtjust i lussebullar men det är ger ju lite julstämmning, dock blev de inte så snygga.
mina är missbildade och mammas är snurrade åt fel håll.

när lussebullarna är klara ska jag ta och göra mig i ordning för att åka till annso och kp för att äta tårta.
annso fyller ju år imorgon men hennes släkt, jag och marcus kommer och äter tårta idag. mumma!

gick och la mig 11 igår kväll, herregud vad trött jag var. sen blev jag väckt halv 3 för att marcus hade gått till mig efter krogen så det var bara att släpa mig upp och släppa in honom, sen somnade jag om lika fort igen, hahah!

puss


snygging nere till vänster, visst? hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0