julshopping

idag har jag varit på stan med annso. kom hem med en klänning, strumpbyxor och 3 par trosor.
dock måste jag pinsamt nog säga att jag köpte kläninngen fast jag provade den bakofram och tyckte den var snygg, hahah!
provade den precis åt rätt håll och tycker fortfarande att den var snyggare åt fel håll. är det okej att ha den bakofram då?(A)

vi var och hälsade på i hennes pappas nya lägenhet och hjälpte till att skruva ihop lite möbler och så, trevligt!
en mysig lite lägenhet måste jag säga.

nu har vi dessutom en eventuell plan till nyårsnatten utöver middagen då allstå, känns skönt måste jag säga!

imorgon blir det jobb 7-15, sen massage och efter det träffa mina 3 odlarbrudar, nice!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0