julafton

så var julafton över...

har inte haft någon julkänsla överhuvudtaget, inte ens idag.
blev först jobb 7-15, eller ja 15.15 var väl butiken tom på folk så vi alla kunde byta om.
sjukt mycket folk alltså.

sen blev det hem till farmor och farfar för middag och julklappar.
fick mycket bra och användbart. bland annat presentkort på ikea, det gillas!
jag och min kusin, elin, får ofta 3-4 paket som är identiska. i år blev det väl 8-10 stycken, hahah!
slutade till och med att min lillkusin läste upp namnet på det ett paket och sen tog han upp nästa exakt likadana paket och sa, ja det här är väl till elin antar jag. hahah! okej, kanske inte låter så skoj. men det var det om man var där!

har iaf agerat chafför till släkten ikväll så att alla andra kunde få dricka och ha det trevligt. snälla jag.

nu ska jag och marcus iaf krypa ner i sängen och kolla på film. imorgon blir det hem till kjell för lite mer jul och i övermorgon blir det hem till mamma för ännu mer jul.

hoppas eran julafton har varit lyckad, det har iaf min!

puss.

ps. nu är dte bara 11 dagar kvar till min tjugoårsdag. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0