iphone 4

visade pappa och ann-sofie klänningen både åt rätthåll och åt felhåll. de höll med om att den var snyggare åt fel håll (Y)
dock vll jag nog ha lite råd från några i min egen ålder också, hahah!

provade dessutom hela min nyårsouyfit. klänning, skor och smycken. satt perfa enlig mig, trångt enlig pappa som skulle knäppa och dra upp dragkedjan i ryggen, hhaha! men men, skyller på att han inte är tjej så han fattar ju inte det där med hur man vill att klänningar ska sitta. för den känns inte trång på och jag vill ju inte att den ska glida ner eftersom den itne har axelband.

har dessutom kickat runt på iphone 4 på tele2.se, är grymt sugen faktistk... annso har beställt en och jag kan knappt hålla fingrarna i styr. men ska vänta tills jag har fyllt iaf. man kan ju alltid hoppas på en storslagen present, även om jag inte direkt räknar med det men. hahha!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0