hit the wall

tror att jag håller på att gå in i väggen...
allt på grund av allt nytt jag har lärt mig och framför allt på grund av alla elaka människor som inte förstår hur det är att behöva känna sig dålig och ivägen pga att man inte vet hur man gör..

igrå kväll kände jag att jag verkligen inte ville gå till jobbet. sen blir det inte bättre av att folk skämtar bort de sakerna jag säger att jag har ångest över. seriöst, hur kul är det att gå till jobbet och behöva känna press att inte göra något fel för så vet man att man kommer få ännu mer jävla skit snack bakom ryggen på en.

dessutom är en av personerna i fråga den som det verkliga felet ligger hos. den är inte omtyckt av speciellt många av extra jobbarn och antagligen inte av så många av de ordinarie heller. folk är typ rädda för personen och den har fått tillsägelser men är ändå lika jävla dum ihuvudet..

nu för tiden hatar jag att jobba kväll, pga av en ända jävla sak. för att en vis person jobbar då..

är så glad att det finns såna människor som roffe som ser att folk faktiskt behöver få höra att de är duktiga och uppskattas. han gjorde min dag i torsdag enbart genom att säga att han tyckte att jag var duktig. roffe är bäst.

ge mig lite motivation och ork tack?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0