fullt upp!

sitter på kebabhuset och äter medans jag väntar på att Annso ska sluta. själv slutade jag klockan 3 och var helt bombis på att Annso slutade kvart över 4 men var visst kvart över 6, hehe. så blir en sväng på stan medans jag väntar. för övrigt så är jag väldigt upptagen den här veckan pga massa olika saker. imorgon jobbar jag 7-16 sen ska jag köpa gran med pappa och sen göra kola och klä granen hemma hos mamma. på tisdag jobbar jag 6-16 sen ska jag planera nyår med rebecka, sara, amanda och marcus. på onsdag ska jag äta lunch med ida på stan innan jag ska jobba 16-21. på torsdag ska jag göra knäck och klä granen hemma hos pappa innan jag ska jobb 15-21. sen är det julafton och då jobbar jag 7-15 sen blir det julfirande för hela slanten! ikväll ska jag förresten gosa med två ska kattungar och sen en hundvalp. marcus mamma och erkki Har skaffat hund idag. spännande! det är förresten mobilens fel att hela inlägget blir ihop tryckt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0