beställningar

lönespecen kom idag, slet upp kuväret och möttes av en trevlig överraskning.
dock varade den inte så länge när jag kollade igenom den och det visade sig att de hade missat att betala mig 2 dagar jag jobbat och att jag hade fått betalt en dag när jag inte har jobbat. är dock inte förvånad medtanke på hur mycket krångel det har varit. men men, det ska lösas imorgon iaf!

idag har jag jobbat 7-16, jobbade istället för karin och skulle därför ha hand om beställningar och grejer. läskigt med tanke på att jag aldrgi hade gjort det förrut. men det gick bra iaf.

nu blickat vi framåt mot jobba alla dagar utom fredag fram till julafton!

veckan ser ut som följande:
måndag: jobb 7-16
tisadag: jobb 7-15 och jobb 18-22, där emellan ska jag eventuellt promenera till tuna park.
onsdag: jobb 8-18
torsdag: jobb 15-21
fredag: ledig, ringa försäkringskassan.
lördag: jobb 14-22
söndag: jobb 10-15 eventuellt ett pass till.

sen ska det väl även hinnas med lite annat smått och gott!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0