Alvin och Samson

idag blev det som sagt jobb 8-18, färskvaror var det som stod på schemat.
full fart och massor att göra. hela kylen är fullproppad av julskinka, köttfärs och en massa annat.
det känns liksom som hur mycket vi än fyller på ute i butiken så är det fortfarande proppat i kylen på lagret.
men men, är väl så det ska vara nu när det är jul och så.
dagen gick iaf skapligt fort, när jag slutade så unnade jag mig en kebabrulle. mumma!

sen tog jag och marcus och for över till annso,kp, samson och alvin. samson och alvin är deras små kissekatter som de hämtade igår. as små och as gulliga! har busat med dem och det har resulterat i en massa små röda märken på benen från deras små klor. inte det smartaste att ha en busig kattunge i knät när man har leggins kasnke. men mysigt var det iaf!

imorgon är det sovmorgon som gäller, skönt! sen blir det jobb 15-21, mindre skönt!

puss


Alvin är den svart/vita och Samson den gula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0